Vi er kundeejede

Som kundeejet forsikringsselskab har vi ingen aktionærer. Det betyder, at vores overskud går tilbage til dig i form af bedre forsikringer og service. Her på siden kan du se en række konkrete eksempler på, hvordan vi har benyttet vores overskud til at skabe bedre vilkår for dig.

 

Sådan bruger vi overskuddet til at forbedre vores servicer

• Vi har ingen telefonkø. Det betyder, at du altid kan få hjælp i det øjeblik, du har behovet.

• Vi har for nyligt udvidet åbningstiderne i vores kundeservice, så der nu er åbent fra kl. 08.00-18.00 fra mandag til torsdag og fra kl. 08.00-16.00 om fredagen.

• Du tilknyttes en fast kontaktperson, så du altid ved, hvem du skal kontakte, hvis du har brug for råd og vejledning.

• Du får et serviceopkald med jævne mellemrum, så vi er sikre på, at dine forsikringer stadig matcher dine reelle behov og ønsker.

 

Her er et udpluk af vores unikke dækninger

• Vi tilbyder dig en sumløs Indboforsikring med WEB-Clean up og ID-sikring, så du kan få hjælp, hvis du er udsat for identitetstyveri eller online chikane.

• Vores Ulykkesforsikring dækker også farlig sport (med enkelte undtagelser).

• Er du mellem 18 og 29 år, kan du tegne en Ungdomsulykkesforsikring, som også indeholder en Tandforsikring.

• Din Bilforsikring kan tilpasses, så du aldrig betaler mere end det antal kilometer, du rent faktisk kører.