20. november 2018

Aros Forsikring er Danmarks bedste forsikringsselskab for alle

Kan et mindre forsikringsselskab virkelig være Danmarks bedste for alle?
Den holdning har Aros Forsikring nu tre gange gjort op med. For 3. år i træk får Aros Forsikring nemlig en topplacering i EPSI Ratings uafhængige nationale undersøgelse af tilfredsheden blandt de danske forsikringskunder.
Danmarks bedste forsikringsselskab for alle

2018 resultaterne er netop blevet offentliggjort, og her placerer Aros Forsikring sig for 3. gang på en flot fjerdeplads, kun overgået af eksklusive forsikringsselskaber, der stiller krav til særlige foreningsmedlemsskaber eller geografisk tilknytning. Faktisk fremhæver EPSI Rating Aros Forsikring som det forsikringsselskab, der øger sin kundetilfredsheds-score, som en af de eneste i årets studie. Derfor er det også kun marginaler, der adskiller de 4 bedst placerede forsikringsselskaber.

 

Vi er Danmarks bedste forsikringsselskab for alle!

Vi synes, at det hører med til historien, at vi blandt de fire højest placerede selskaber er det eneste, der er tilgængeligt for alle forsikringskunder uden krav til særlige foreningsmedlemsskaber eller geografisk tilknytning. Med det nye EPSI resultat kan Aros Forsikring stadig kalde sig for Danmarks bedste åbne forsikringsselskab, for som landsdækkende selskab kan alle være med her!

En generel trend i alle EPSI Ratings undersøgelser er, at den personlige relation er, og bliver ved med at være, meget vigtig for kunderne.

Det er netop denne trend, som har medvirket til at give Aros Forsikring topplaceringen og som gør, at Aros Forsikring oplever stor tilstrømning af nye kunder. Vi lægger som kundeejet forsikringsselskab stor vægt på at møde kunderne med nærvær og hæderlighed – og give en personlig service i særklasse.

 

Men æren tilfalder ikke kun Aros Forsikrings dygtige medarbejdere

Vi er helt bevidste om, at vi har branchens måske allerbedste kunder. Resultatet af undersøgelsen skyldes uden tvivl vores personlige relation, der bygger på nærvær, loyalitet og realistiske forventninger. Vi vil derfor især gerne takke vores kunder for den flotte vurdering.

 

En fjerdeplads skaber fortsat rum til forbedring

Vi lover, at vi vil gøre alt for fortsat at gøre en forskel for vores kunder og være et forsikringsselskab, som de kan regne med! I det kommende år vil vi gøre vores bedste for fortsat at yde fantastisk service og forhåbentligt opnå en endnu flottere placering ved den næste EPSI undersøgelse.

 

EPSI Rating Danmark er en uafhængig analysevirksomhed etableret på initiativ fra EU-kommissionen. EPSI gennemfører målinger af kundetilfredshed i forskellige brancher i Norden og Europa, blandt andet den danske forsikrings- og banksektor.

EPSI Rating bruger kundernes kompetencer og faktiske erfaringer både før, under og efter en skade, når de evaluerer virksomhederne og deres interviews går i dybden med relevante kundefaktorer som: Kundetilfredshed, Kundeloyalitet, Image, Forventninger, Produktkvalitet, Servicekvalitet (fx i en skadesituation) og Værdi for pengene.

 

EPSI Rating 2018

Kundetilfredshed Danmark 2018. 
Privatkunder

 

Kundetilfredshed
(Privatkunder)
2018
(Score 0-100)


Sammenlignet med 
2017

Vestjylland Forsikring

85,7

0,1

Popermo Forsikring

85,5 -0,2

Lærerstandens Brandforsikring  

85,1

0,4

Aros Forsikring    

84,7 1,3

Bauta                                      

81,2 -1,3

Runa                                        

80,3 0,2

Alka                                       

80,2

-0,6

GF Forsikring                        

79,4 -0,8

Øvrige*                   

77,7 -0,9

Topdanmark

77,6 0,8

Branchen

77,4 -0,3

Tryg

76,3 1,6

Codan

75,8 -1,5

AlmBrand

75,8 -0,9

If

74,8 -2,9

 

*Øvrige består bl.a. af Nykredit, Gjensidige, Nem Forsikring, Sønderjysk Forsikring etc. 

Har du spørgsmål til EPSI Rating’s kundetilfredshedsundersøgelse, eller spørgsmål til dine
forsikringer kontakt din lokale assurandør eller kundeservice på telefon 7010 4222

Tilbage
Nyhedsbrev
Kontakt mig