Hvor finanssektoren i 2018 var præget af mange skandaler, forventer vi, at 2019 bliver året, hvor social ansvarlighed og ordentlighed vil præge forbrugernes valg. Her kan vi som kundeejet selskab ranke ryggen, idet vi dagligt udlever vores dobbeltværdier nærvær og hæderlighed. De er mere relevante end nogensinde før – og styrken i vores brandfortælling > er, at vores værdier er funderet i Aros’ DNA og derfor altid er en del af vores virke, kultur og kundeoplevelsen.
Som kundeejet selskab er vi ikke i tvivl om, at fremtiden kommer til at byde på mange spændende tiltag for nye såvel som eksisterende kunder, heriblandt vores nye service: Vælg delbetaling af din selvrisiko helt uden renter og gebyrer >
For os betyder det faktum, at vi er kundeejet, alting. Vi forsøger hele tiden at udvikle os, så vi imødekommer vores kunders behov bedst muligt og giver markedets bedste forsikringsrådgivning. Dette er en løbende læringsproces, som vil fortsætte i 2019.
Vores Kick-Off er en god start på året og et vigtigt værktøj til bedre at imødekomme vores kunders behov med udgangspunkt i vores mission, vision og værdier, så vi kan sikre den bedste kundeoplevelse og de bedste kundefordele >
Vores mission: Forsikringsfællesskab for alle der kan og vil passe på deres ting.
Vores vision: Familiens bedste forsikringsselskab i alle livets faser.
Vores kerneværdier: Nærvær og hæderlighed.
Vi ser meget frem til det kommende år, som vil bygge på et stærkt fundament af gensidig tillid som følge af vores hæderlighed og kundeejethed.