31. januar 2018

Nyt logo med fokus på fællesskab, nærvær og hæderlighed

Hos Aros Forsikring tager alt hvad vi gør, afsæt i at vi er kundeejet. Derfor synes vi, at tiden er moden til at introducere et nyt logo, der sætter fokus på vores ejerform. nyt-logo-aros-forsikring

Vi vil nemlig gerne byde mange nye kunder velkommen til vores fællesskab.

Derfor har vi designet logoet, så det skiller sig ud fra mængden i forsikringsmarkedet og sender et klart og tydeligt signal om, hvad Aros Forsikring står for.

Ringene i det nye logo symboliserer vores individuelle kunder. De overlapper hinanden for at vise, at vi er et forsikringsfælleskab, der står sammen uanset livets udfordringer. Formen skaber et hjerte, der signalerer, det nærvær vi giver dig som kunde.

Vi har fastholdt skrifttypen med det firkantede O med de bløde hjørner og den gule prik i bevægelse. De signalerer nemlig vores fokus på den enkelte familie, som vi tager vare på med forsikring af hjemmets 4 vægge. Og med den dybe lilla farve fortæller vi dig, at vi er hæderlige, loyale og formidler ro.

Vi er et forsikringsfællesskab, der møder dig med nærvær og hæderlighed.

Forvent lidt mere…

 
Læs mere om vores Vission, Mision og Værdier >

Tilbage
Nyhedsbrev
Kontakt mig