Sådan bliver du kunde hos Aros Forsikring

Så let er det - 5 enkelte trin til at blive kunde hos Aros Forsikring.
  1. Lad os kontakte dig

    Du har to muligheder: 
    Mulighed 1: du kan ringe direkte til os – eller få os til at ringe til dig ved at angive navn, E-mail og telefonnummer på vores hjemmeside. 
    Mulighed 2: udfyld en mødeformular – så aftaler en lokal assurandør et møde med dig.
  1. Vi skræddersyr et forsikringstilbud til dig

    Du gennemgår forsikringstilbuddet med din assurandør. 
    Hvis du accepterer tilbuddet, skal du oplyse nuværende selskab, policenumre, forfaldsdatoer samt personlige oplysninger.

    Vi gør det nemt for dig – og opsiger dine forsikringer ved dit nuværende forsikringsselskab.
  1. Eventuel besigtigelse

    Har du købt Husforsikring, vurderer vi nu, om dit hus skal besigtiges. Bygningskonsulenten, som besigtiger huset, kan give gode råd og vejledning – ikke mindst om vedligeholdelse af huset.
  1. Du får policen

    Ca. 14 dage før den træder i kraft vil du modtage en police med post eller i din e-Boks, hvis du tilmelder Aros Forsikring til din
    e-Boks. Indtil da er dit underskrevne forsikringstilbud gældende. Du kan også logge ind på ’Min Side’ og se dine aktuelle, fremtidige og annullerede policer. 
  1. Betaling

    Du kan betale med indbetalingskort eller Betalingsservice og vælge mellem årlig, halvårlig eller månedlig betaling.

 

Ring til Aros Forsikring

Aros Forsikring kunderådgivning med tryghed og nærvær

Nyhedsbrev
Kontakt mig