Sådan blive du kunde hos Aros Forsikring

Så let er det - 5 enkelte trin til at blive kunde hos Aros Forsikring.
  1. Lad os kontakte dig

    Du har to muligheder: 
    Mulighed 1: du kan ringe direkte til os – eller få os til at ringe til dig ved at angive navn, E-mail og telefonnummer på vores hjemmeside. 
    Mulighed 2: udfyld en mødeformular – så aftaler en lokal assurandør et møde med dig.
  1. Vi skræddersyr et forsikringstilbud til dig

    Du gennemgår forsikringstilbuddet med din assurandør. 
    Hvis du accepterer tilbuddet, skal du oplyse nuværende selskab, policenumre, forfaldsdatoer samt personlige oplysninger.
    Herefter ordner vi alt med dit nuværende forsikringsselskab.
  1. Eventuel besigtigelse

    Har du købt Husforsikring, vurderer vi nu, om dit hus skal besigtiges. Bygningskonsulenten, som besigtiger huset, kan give gode råd og vejledning – ikke mindst om vedligeholdelse af huset.
  1. Du får policen

    Ca. 14 dage før den træder i kraft vil du modtage en police med post eller i din e-Boks, hvis du tilmelder Aros Forsikring til din
    e-Boks. Indtil da er dit underskrevne forsikringstilbud gældende. Du kan også logge ind på ’Min Side’ og se dine aktuelle, fremtidige og annullerede policer. 
  1. Betaling

    Du kan betale med indbetalingskort eller Betalingsservice og vælge mellem årlig, halvårlig eller månedlig betaling.

 

Aros Forsikring besvarer dine spørgsmål 7010 4222

Aros Forsikring kunderådgivning med tryghed og nærvær


 

Bliv Helkunde og få billigere forsikringer

Udfyld skemaet så kontakter vi dig med et tilbud. Felterne med * skal udfyldes. 

Tilmeld dig nyhedsbrevet Hold dig opdateret om dine forsikringer og nye tiltag hos Aros Forsikring ved at tilmelde dig vores elektroniske nyhedsbrev.
Ja tak, jeg vil gerne modtage nyhedsbreve fra Aros Forsikring med brugbare nyheder om forsikringer, relevante tilbud samt gode råd, der kan forebygge skader. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.
Nyhedsbrev