Topplacering af kunderne for 3. år i træk

morten-dissing-epsi-aros-forsikring

I EPSIs uafhængige nationale undersøgelse af tilfredsheden blandt privatkunder i den danske forsikringsbranche i 2018 placerer Aros Forsikring sig for 3. år i træk på en flot fjerdeplads, kun overgået af eksklusive forsikringsselskaber, der stiller krav til særlige foreningsmedlemsskaber eller geografisk tilknytning. Dermed kan Aros Forsikring kalde sig Danmarks bedste ikke-ekskluderende selskab, når det kommer til kundetilfredshed med et indeks på 84,7, for som landsdækkende selskab kan alle være med her!

EPSI Rating har interviewet mere end 3.500 faktiske forsikringskunder om deres kundeoplevelser med landets forsikringsselskaber.

EPSI interviewene dækker:

  • Kundetilfredshed
  • Kundeloyalitet
  • Image
  • Forventninger
  • Produktkvalitet
  • Servicekvalitet (fx i en skadesituation)
  • Værdi for pengene

Samtlige indeks opgøres på en skala fra 0 til 100.

Jo højere indeksværdi, desto bedre oplever kunderne, at produkter og forsikringsselskabet lever op til deres krav og forventninger. Gennemsnittet for virksomhederne findes normalt i området fra indeks 60 til 75. Resultatet for Aros Forsikring med en score på 84,7, viser en høj kundetilfredshed.

Tak til kunderne

Hos Aros Forsikring er vi naturligvis glade og stolte over den flotte placering, og vi vil gerne takke vores kunder for den flotte vurdering. Vi lover, at vi vil gøre alt for fortsat at gøre en forskel for vores kunder og være et forsikringsselskab, som du kan regne med!


 

Hvem er EPSI Rating?

Det er en europæisk organisation, der udfører uafhængige, regelmæssige og erfaringsbaserede målinger af kundetilfredshed og kvalitet i forskellige brancher og lande.

EPSI Ratings arbejde begyndte i midten af ​​90'erne som et forskningsprojekt mellem flere europæiske handelshøjskoler og andre akademiske institutioner. Baseret på resultaterne af en undersøgelse iværksat af Europa-Kommissionen i 1998-1999, blev initiativet lanceret officielt i 2001 under navnet EPSI (Extended Performance Satisfaction Index).

Rating EPSI har gennemført disse målinger siden 1999.

Læs om undersøgelsens resultater her >

Epsi undersøgelse


 

3 gode grunde til at vælge
Aros Forsikring:

 

Vi er kundeejet

Vores overskud kommer tilbage til dig i form af service og bedre dækninger. Vi har ingen aktionærer, der skal tjene penge på os. 

Ingen telefonkø

Vi er nemme at komme i kontakt med. Hos os er der ingen telefonkø.

Hurtig skadebehandling

Du får hurtig skadebehandling, der gør en forskel for dig, hvis uheldet er ude.

Skal vi også forsikre dig


 

Om Aros Forsikring:

 

Aros Forsikring er hele Danmarks bedste familieforsikringsselskab. Vi er et kundeejet forsikringsselskab, som du kan regne med. Vi tilbyder nemlig mere end blot forsikring. Vi tilbyder dig personlig service og en hurtig skadebehandling, der gør en forskel for dig, hvis uheldet er ude!

Vi leverer gode forsikringer til en fair pris til familier, der kan og vil passe på deres ting. Vores overskud går tilbage til dig i form af bedre service og bedre dækning. Sådan har det været siden vi blev stiftet i 1921 i Aarhus, og det arbejder vi hele tiden på at opretholde og forbedre.

Vi tager ansvaret for, at du er orienteret og opdateret om dine forsikringsbehov, og vi kontakter dig, når det giver mening – i de faser i livet, hvor der sker forandringer, og hvor du dermed kan have behov for en gennemgang af dine forsikringer.

Hos os, kan du forvente lidt mere.