Digital forretningsudvikler

Vil du være med til at skabe innovative digitale løsninger til glæde for vores kunder og medarbejdere? Så har vi jobbet til dig.

Om jobbet

Som Forretningsudvikler i afdelingen Digital Proces & Kunderejse i Aros Forsikring får du en central rolle i vores digitale transformation. 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Deltagelse og udførende i foranalyser med fokus på behovsafdækning.
  • Konceptudvikling i samarbejde med projektets interessenter.
  • Afklaring af løsningsmuligheder fra såvel en forretningsmæssig som teknisk vinkel.
  • Udarbejde flowcharts og wireframes med henblik på at sikre den optimale brugerrejse.
  • Understøtte planlægning og koordinering af udviklingssprint og tilhørende releases.
  • Løbende opfølgning og sparring med udviklingsteamet for kvalitetssikring på projekterne. 

Dine arbejdsopgaver tilrettelægges i tæt samarbejde med Projektlederen for Digital Proces & Kunderejse.

 

Vi tilbyder

Du tilbydes et spændende job med en stejl læringskurve på en arbejdsplads med en flad organisationskultur, hvor der er højt til loftet og en uformel, direkte og åben dialog.

Du får en grundig oplæring og introduktion til Aros Forsikring og dine opgaver og herefter løbende sparring og feedback

Vi prioriterer arbejdsglæde og trivsel, og har derfor en arbejdsplads med godt humør, drive og fejring af succeser.

Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold. Du får bl.a. firmabetalt tandforsikring, rabatter på dine forsikringer i selskabet, sundhedsforsikring og attraktiv pensionsordning. 

Du vil indgå i teamet for Digital Proces & Kunderejse, som udover dig består af 6 medarbejdere og en række studentermedhjælpere, som blandt andet hjælper med test-opgaver.

 

Om dig                                                                                                         

Du har formentlig en videregående uddannelse og erfaring et par års erfaring med IT-forretningsanalyse.  

Derudover forventer vi, at du:

  • har gå-på-mod til at sætte dig ind i komplekse udfordringer og evner at undersøge og omsætte disse til enkelte løsninger.
  • er resultatorienteret.
  • har evnen til at se optimeringsmuligheder i processer.
  • er god til at kommunikere til mange forskellige grupper og mennesker, og har evnen til at formidle til de rigtige personer på de rigtige tidspunkter.
  • kan lide at arbejde struktureret og går ind for at holde orden.

  

Lidt om Aros Forsikring GS

Aros Forsikring er et landsdækkende, kundeejet forsikringsselskab med solide rødder i Aarhus.

Med personlig service i fokus leverer vores engagerede medarbejdere hver dag private forsikringer baseret på nærvær, hæderlighed samt markedets bedste skadebehandling når uheldet er ude. Vi vil nemlig være det mest anbefalede forsikringsselskab i Danmark. 

Du kan læse mere om Aros Forsikring på vores hjemmeside: www.aros-forsikring.dk.

 

Ansøgning og kontakt

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Projektleder Heidi Bisgaard på tlf. 26 17 86 69 eller CFO Flemming Ravnsbæk på tlf. 30 93 56 80.

Send os din ansøgning og dit CV til hbi@aros-forsikring.dk. Vi holder løbende samtaler. Tiltrædelse snarest, men venter gerne på den rigtige kandidat.