09. februar 2022

Kickoff 2022: Vær sikker på mere

Traditionen tro indledte vi det nye år med et kickoff-møde, hvor vi gjorde status for året, der er gået, og hvad vi kan se frem til i det år, vi er trådt ind i. Hvor kickoff sidste år måtte afholdes virtuelt grundet pandemien, så tingene heldigvis lysere ud i år, hvor vi langt om længe kunne samles igen. Kickoff 2022 - Aros Forsikring

2021

Vi har nået en vigtig milepæl

2021 bød blandt andet på et stort og længeventet 100-års jubilæum: En milepæl, som vidner om, at Aros Forsikring både evner at bevare sit grundlæggende, solide fundament og samtidig følge med den rivende udvikling, som præger hele forsikringsbranchen.

Det var også året, hvor vi formåede at give endnu mere tid tilbage til alle vores loyale kunder. Tid i form af udvidede åbningstider i vores Kundeservice, som nu kan træffes mandag til torsdag kl. 08.00-20.00 og fredag kl. 08.00-16.00. Det kræver nemlig tid at forstå sine forsikringer, og derfor er vi glade for og stolte af, at vi nu har skabt endnu bedre forudsætninger for at hjælpe alle dem, der har brug for vejledning og rådgivning til at føle sig sikre i hverdagen.

De gode resultater har været til at tage og føle på gennem hele sidste år. I EPSI-målingen fra 2021 blev Aros Forsikring for sjette år i træk topscorer i kundetilfredshed blandt de landsdækkende forsikringsselskaber.

Samtidig viser en intern undersøgelse hos Aros Forsikring, at en rekordhøj medarbejdertilfredshed gennemsyrer hele virksomheden, og det kommer selvfølgelig til udtryk i den unikke service, vi yder for vores kunder.


2022

Vi fortsætter de gode resultater

Vi vil være det mest anbefalede forsikringsselskab. Sådan lyder vores purpose, og den forventer vi selvfølgelig, at vi fortsat kan leve op til i 2022. Selvom 2021 må betragtes som et rigtig godt år for Aros Forsikring, går vi benhårdt efter at gøre det endnu bedre i år. Som kundeejet forsikringsselskab ligger det nemlig dybt i vores DNA, at alt, hvad vi gør, skal være til gavn for vores kunder.


Med udgangspunkt i selskabets værdier, nærvær og hæderlighed, arbejder vi kontinuerligt på at optimere den oplevelse, som vores kunder får i mødet med os. Det gælder selvfølgelig for de forsikringsprodukter, vi tilbyder, men i høj grad også den service, vi yder – både når der er brug for rådgivning og skadebehandling.


Vi vil være med i den digitale frontlinje uden at gå på kompromis med den personlige betjening

2022 byder derfor også på nye tiltag og løsninger, som skaber yderligere sikkerhed for nye såvel som eksisterende kunder. Et af de tiltag er vores nye webshop, som vi har arbejdet intenst på gennem hele 2021, og som vi med spænding kunne lancere til vores kickoff-møde fredag den 4. februar 2022.


Med den nye webshop giver vi nye kunder mulighed for ikke bare at beregne prisen på deres bilforsikring, men også at bestille forsikringen med det samme. Ønsker kunden personlig rådgivning vedrørende bestillingsprocessen, så er der naturligvis mulighed for at blive kontaktet af en kontorassurandør. Lanceringen er et stort og vigtigt skridt på den digitale vej, og vi forventer, at der i løbet af 2022 også kan bestilles andre forsikringer gennem webshoppen.

Selvom det er essentielt at følge med den digitale udvikling – også i forsikringsbranchen – ønsker vi dog ikke at gå på kompromis med eller inddrage den service og det nærvær, som kendetegner os, og som vores kunder værdsætter os for. Derfor sidder vi selvfølgelig stadig klar ved telefonerne, som vi altid har gjort, så vi kan yde personlig rådgivning til alle dem, der føler sig mest sikre, når de har talt med en af vores dygtige kontorassurandører.


Den grønne omstilling er kommet for at blive – også hos os

Allerede tilbage i 2020 besluttede vi at udarbejde vores første klimaregnskab, og det fortsætter vi med. Bæredygtighed er en væsentlig del af vores produktudvikling og vores arbejdsprocesser, og der er ingen tvivl om, at den grønne omstilling er kommet for at blive. Derfor arbejder vi aktivt med at reducere CO2-forbruget i overensstemmelse med branchens (Forsikring og Pension) klimapolitiske udspil. Aros Forsikrings klimaregnskab er udarbejdet med afsæt i GHG-protokollen, og du kan se den seneste udgave her.

Tilbage