Fast kontaktperson

Ligesom med den personlige rådgivning lægger vores kunder også vægt på, at de kan snakke med den samme rådgiver. De nære kunderelationer er hos Aros Forsikring lige så vigtige, som de altid har været, og der er en tryghed i, at du ikke bare er et nummer i rækken.
En mand og en kvinde sidder ved hver deres computerskærm og arbejder.

Derfor får du en fast kontaktperson

Forsikringer kan være komplicerede og svære at forstå. Derfor har du en fast kontaktperson hos Aros Forsikring, som kan hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til dine forsikringer. Din faste kontaktperson kender dig og din situation, og du slipper for at skulle forklare dit ærinde flere gange.

Med personlig rådgivning har vi gjort vejen til en sikker hverdag så kort som mulig, så du altid kan få den hjælp, du har brug for, når du har brug for den. Med en fast kontaktperson ved hånden behøver du aldrig at være i tvivl om, hvordan du er forsikret, og du har altid en, du kan spørge, hvis du har brug for råd og vejledning.

En kvinde med lyst hår og briller sidder foran en computer og taler i telefon. Hun har et venligt udtryk.

Hvem er min faste kontaktperson?

Er du kunde, og er du i tvivl om, hvem der er din faste kontaktperson? Når du logger ind på Mit Aros, kan du se navnet på din faste kontaktperson på din forside.

Kontakt kundeservice

Holder din faste kontaktperson fri, er du også altid velkommen til at ringe til vores kundeservice på 7010 4222. Her er den første person du taler med forsikringsuddannet og vil altid kunne hjælpe dig mandag til torsdag fra kl. 08.00-20.00 og fredag fra kl. 08.00-16.00. Vi har ingen telefonkø, så giv os et kald!
 En kvinde sidder foran en computer og kigger ind i skærmen mens hun smiler. Hun har headset på hovedet. I baggrunden ses et kontormiljø.