Fast kontaktperson

Forsikringer kan være komplicerede og svære at forstå. Derfor har du en fast kontaktperson hos os, som kan hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til dine forsikringer. Din faste kontaktperson kender dig og din situation, og du slipper for at skulle forklare dit ærinde flere gange.
Du får en fast kontaktperson

Derfor får du en fast kontaktperson

Med personlig rådgivning har vi gjort vejen til en sikker hverdag så kort som mulig, så du altid kan få den hjælp, du har brug for, når du har brug for den. Med en fast kontaktperson ved hånden behøver du aldrig at være i tvivl om, hvordan du er forsikret, og du har altid en, du kan spørge, hvis du har brug for råd og vejledning.

 

Hvem er min faste kontaktperson?

Er du kunde, og er du i tvivl om, hvem der er din faste kontaktperson? Når du logger ind på Mit Aros, kan du se navnet på din faste kontaktperson på din forside. Ønsker du at lære din faste kontaktperson endnu bedre at kende, kan du gøre det her. Klik på din faste kontaktperson, og se en kort video med vedkommende.

 

Kontakt kundeservice

Holder din faste kontaktperson fri, er du også altid velkommen til at ringe på vores hovednummer 7010 4222. Her sidder vores dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig mandag til torsdag kl. 08.00-20.00 og fredag kl. 08.00-16.00 – og vi har ingen telefonkø.

 


 

 


 

Vi er byens forsikringsselskab
Vi er byens forsikringsselskab og har været i Aarhus i mere end 100 år.
Læs mere
Se vores åbningstider
Vores kundeservice har åbent mandag til torsdag kl. 08.00-20.00 og fredag kl. 08.00-16.00.
Læs mere
Skadebehandling i topklasse
Vi yder skadebehandling i topklasse, og vores dygtige skadebehandlere sidder klar til at hjælpe dig.
Læs mere
Indbo med WEB CLEAN-UP
Vi har samlet en række artikler med tips og gode råd, så det er nemmere for dig at forebygge skader.
Læs mere