Log ind på Mit Aros
Mit Aros er vores kundeportal, hvor du nemt kan logge ind og
- Få et overblik over dine forsikringer
- Anmelde skader
- Opdatere oplysninger og hente dokumenter
Spørgsmål og svar til Mit Aros
Har du brug for hjælp til Mit Aros? Læs vores spørgsmål og svar og se, om du kan finde svaret. Har du fortsat brug for hjælp, sidder vi klar på telefon 7010 4222 eller mail aros@aros-forsikring.dk.
Hvordan kan jeg logge ind på Mit Aros?
Du kan nemt logge ind på vores kundeportal Mit Aros med MitID.
Hvad kan jeg bruge Mit Aros til?
Som kunde hos Aros Forsikring kan du altid finde et overblik over dine forsikringer og dækninger på Mit Aros. Du kan se policenumre, betingelser, forsikringssummer og selvrisiko samt de dækninger, som du har fravalgt. Det er derfor muligt at gå i detaljerne med dine forsikringer, så du er sikker på, at du altid er korrekt dækket i forhold til dine behov.
Du kan også anmelde skader på Mit Aros døgnet rundt.
Hvor kan jeg se, hvordan jeg er dækket?
På forsiden kan du se et overblik over dine forsikringsdækninger.
Klik på den forsikring, som du vil læse mere om.
Herefter kommer du ind på forsikringssiden, hvor du kan se dine forsikringer. Der er et ‘flueben’ ud for de forsikringer, du har valgt og et ‘kryds’ ud for dem, som du har fravalgt.
Klik på hver enkelt dækning for at læse mere om, hvad dækningen indeholder.
Hvis du har spørgsmål eller vil ændre i dine dækninger kan du altid kontakte din faste kontaktperson eller vores kundeservice på 7010 4222.
Hvor finder jeg betingelserne på mine forsikringer
Under 'Forsikringer' kan du se dine aktive, kommende og opsagte forsikringer. På de enkelte policer, kan du se de betingelser, der er gældende for netop den forsikring, du har tegnet.