Vi yder effektiv skadebehandling

En skade er ofte forbundet med frustration og bekymring. Derfor er vi et forsikringsselskab, som du kan regne med - også hvis uheldet er ude!
En kvinde sidder og arbejder ved sin computer. Hun kigger ind i skærmen med headset på og smiler.

Nemt at anmelde skader

Det skal være let at få hjælp hos os – også når du skal anmelde en skade. På Mit Aros kan du anmelde skader online døgnet rundt. Er du i tvivl om, hvordan du anmelder en skade online, eller har du spørgsmål til skaden og skadebehandlingen, er du altid velkommen til at ringe direkte til vores skadeafdeling.

En kvinde ses fra siden mens hun arbejder ved en computer.

Få personlig rådgivning af vores dygtige skadebehandlere

Vi yder personlig skadebehandling. I tilfælde af en skade, bliver din skade tilknyttet en fast skadebehandler. Dermed er du sikret personlig rådgivning omkring din skade. Vores dygtige skadebehandlere yder effektiv og personlig skadebehandling. Hver gang.

Du kan ringe alle hverdage fra kl. 08.00-16.00.

Du får unikke fordele gennem skadebehandlingen

Frit valg af værksted, håndværkere og leverandører

Hos Aros Forsikring kan du frit vælge et lokalt værksted, lokale håndværkere og leverandører, så den, der skal udbedre skaden, er en, du stoler på.

Ved en kaskoskade tilbyder vi dig frit værkstedsvalg, så du kan vælge at få skaden udbedret ved dit foretrukne værksted, som du kender og er tryg ved.

Er det sket en skade på dit hus, bruger vi gerne de håndværkere, som plejer at kommer i dit hjem. Det giver dig den bedste sikkerhed for en god og tryg skadebehandling.

Er dit indbo blevet skadet, kan du frit vælge din foretrukne leverandør eller reparatør. Vi hjælper også gerne med at finde én til dig.

En mand i blå jeans og en hvid skjorte kigger under motorhjelmen på en grøn klassisk bil, der står parkeret foran en hæk med tæt løv.
En mand i lysegrå jeans og en lyseblå denimskjorte står foran en sort Alfa Romeo med åben motorhjelm. Han undersøger motoren, mens bilen holder parkeret ved vejkanten.

Vælg et fordelsværksted

Vi har et samarbejde med en række fordelsværksteder, som vi kan henvise dig til. Her sker reparationer altid med stor ekspertise. Når du vælger at benytte et af vores fordelsværksteder, får du en gratis lånebil, og din egen bil bliver støvsuget og vasket, inden du får den retur. Vi gør opmærksom på, at værkstedet opkræver en egenbetaling i forbindelse med forsikring af lånebilen.

Del din selvrisiko op

I tilfælde af skade, hvor flere af dine forsikringer hos os er involveret, opkræver vi kun én selvrisiko. Du kan desuden dele din selvrisiko op helt uden renter og gebyrer. Det betyder, at du kan betale din selvrisiko i mindre, månedlige delbetalinger, og du vælger selv, om du vil betale over to, fire, seks eller maksimalt otte måneder.

En kvinde sidder ved et køkkenbord med en åben bærbar computer og en kaffekop foran sig. Hun holder en smartphone og kigger koncentreret på skærmen. I baggrunden ses et moderne køkken med en indbygget ovn.
En mand og kvinde sidder afslappet på en grå sofa med en tablet i hænderne. De smiler og ser ud til at diskutere eller gennemgå noget på skærmen. På bordet foran dem står to kopper og en telefon.

Giv fuldmagt og få øget tryghed

I tilfælde af, at du kommer alvorligt til skade, er det vigtigt, at både du og din ægtefælle/ samlever har indsigt i jeres forsikringsforhold. Mit Aros kan du hurtigt og nemt give andre fuldmagt til at handle på dine vegne i forhold til Aros Forsikring. Med en fuldmagt står I bedst muligt rustet i en ulykkessituation.

 

Har dine forældre brug for hjælp?

Hvis dine forældre er kunder hos os, så kan de oprette en fuldmagt til dig, så du kan se deres forsikringer og hjælpe dem med at anmelde skader. Det giver dem og dig selv tryghed.

Få relevant viden til at forebygge skader

Vi sætter fokus på forebyggelse. Tjek vores gode råd til forebyggelse af skader her på hjemmesiden eller tilmeld dig vores populære nyhedsbreve, hvor du løbende får du gode råd til, hvordan du undgår skader, uheld og indbrud.