
Spørgsmål og svar til at blive kunde
Har du brug for hjælp til at blive kunde hos Aros Forsikring? Læs vores spørgsmål og svar og se, om du kan finde svaret her.
Vi står klar til at hjælpe dig mandag til torsdag kl. 8 - 20 og fredag kl. 8 - 16.
Ring 7010 4222
Send en mail til aros@aros-forsikring.dk
Vi står klar til at hjælpe dig mandag til fredag kl. 8 - 16.
Ring 8734 5099
Send en mail til skade@aros-forsikring.dk
Har du akut brug for hjælp, kan du finde de relevante telefonnumre her på siden, så du hurtigt kan få anmeldt din skade eller løst dit problem.
Det kan blandt andet være tilfældet, hvis du bliver udsat for identitetstyveri, hvis du har brug for vejhjælp til din bil eller motorcykel, eller hvis du får behov for hjælp under din ferie i udlandet.
Har du tegnet Aros Autohjælp til din bil eller motorcykel og har brug for assistance, så kontakt vores samarbejdspartner SOS Dansk Autohjælp, som hjælper dig i både Danmark og Europa.
Døgnvagt
Ring til +45 7010 8090
Har du tegnet en kaskoforsikring eller en udvidet glasforsikring, og har du fået en skade på din forrude, så kontakt vores samarbejdspartnere Carglass eller Dansk Bilglas, som hjælper dig.
Book en tid hos Carglass online eller ring på 7013 9911, mandag – fredag fra kl. 7.30 til 17.00.
Eller
Book en tid hos Dansk Bilglas online eller ring på 7011 5555, mandag – torsdag fra kl. 7.00 til 18.00, fredag fra kl. 7.00 til 16.00.
Hvis du har en rejseforsikring og har akut brug for assistance på ferien, så kontakt vores samarbejdspartner SOS International, som hjælper dig.
Døgnvagt
Ring til +45 3848 9460
Hvis du ved storm, indbrud eller skybrud har en akut bygningsskade, så kan du kontakte os alle hverdage mellem kl. 08.00 -16.00 på 8734 5099.
Har du spørgsmål til din Aros ID-Sikring/WEB CLEAN-UP, eller er du blevet ramt af identitetstyveri.
Så send os en mail på kra@aros-forsikring.dk eller kontakt os pr. telefon.
Så hjælper vi dig.
Døgnvagt
Ring til 8734 5022