Årets EPSI-måling for forsikringsbranchen er netop offentliggjort, og vi er er stolte af at kunne dele, at vi er kåret til det "landsdækkende forsikringsselskab, tilgængelig for alle" med den højeste kundetilfredshed.

For 10. år i træk er Aros Forsikring topscorer i national kundetilfredshedsanalyse

Årets EPSI-måling for forsikringsbranchen er netop offentliggjort, og vi er er stolte af at kunne dele, at vi er kåret til det "landsdækkende forsikringsselskab, tilgængelig for alle" med den højeste kundetilfredshed.

Topplacering i kundetilfredshed i forsikringsbranchen

Hos Aros Forsikring gør vi os altid umage for at give vores kunder den bedste oplevelse. Det gælder både, når de ringer til os, skriver en mail eller besøger vores digitale platforme. Derfor er vi stolte af at kunne dele, at vi i årets EPSI-måling er kåret som det bedste landsdækkende forsikringsselskab tilgængeligt for alle for tiende år i træk.

Her er vi placeret i top fem på stort set alle parametre, der dækker kundeoplevelse hos Aros Forsikring. Det tegner et billede af meget tilfredse kunder, der værdsætter os som forsikringsselskab – og det er vi utroligt stolte af.

I rapporten kan man blandt andet læse, at: »Aros Forsikring har i gennemsnit ‘meget tilfredse kunder’ – og er konsekvent placeret i top fem på de fleste skala-spørgsmål. Vi ser en tilbagegang i tilfredshed som for resten af branchen, men Aros Forsikring er for tiende år i træk det ”landsdækkende selskab, tilgængeligt for alle”, med højest kundetilfredshed,«

Måling af kundetilfredshed i forsikringsbranchen

EPSI Rating har målt kundetilfredshed i Danmark siden 1999 på tværs af en række brancher – herunder forsikringsbranchen. Målingen bygger på interviews af 4.772 interviews med private kunder i forsikringsselskaber, som tilfældigt er udvalgt.

Vi arbejder hele tiden på at blive bedre

For os er vores kunders tilfredshed det vigtigste, og vi stræber altid efter at blive bedre. Derfor betyder feedbacken i undersøgelsen meget for os, da det giver os værdifuld indsigt i, hvad vores kunder sætter pris på hos os. Vi takker derfor vores kunder mange gange for de flotte tilbagemeldinger.

Indsatsen for at bevare den høje kundetilfredshed fortsætter naturligvis, og vi arbejder hele tiden på nye tiltag, der kan gøre vores kunders oplevelse endnu bedre.

Få et forsikringstjek

Sidder du tilbage med spørgsmål, eller har du brug for hjælp til dine forsikringer? Vi sidder klar på telefon 7010 4222 eller mail aros@aros-forsikring.dk. Du kan også udfylde vores kontaktformular og blive ringet op.

Se flere nyheder

En kvinde sidder ved et køkkenbord med en åben bærbar computer og en kaffekop foran sig. Hun holder en smartphone og kigger koncentreret på skærmen. I baggrunden ses et moderne køkken med en indbygget ovn.

Ny hjemmeside og Mit Aros – en digital opgradering med dig i centrum

Vi var med, da breve blev til e-mails. Da møder rykkede fra kontoret til telefonen. Da kørende assurandører blev kontorbaserede. Da vi lancerede vores første hjemmeside i 1999. Og da vi trådte ind i de sociale medier. Hos Aros Forsikring har vi altid fulgt med tiden – og vi har altid haft fokus på, hvordan vi bedst skaber værdi for vores kunder. Det gælder også i den digitale verden, hvor vi nu er stolte af at kunne præsentere både en ny hjemmeside og en opgraderet version af kundeportalen Mit Aros.