Sådan bliver du kunde hos Aros Forsikring trin for trin

bliv-kunde-aros-forsikring
  1. Din faste kontaktperson sikrer dig en korrekt behovsafdækning, samt afklarer alle spørgsmål som du måtte have til det videre forløb.

  2. Du vil inden for 5 dage modtage et skræddersyet forsikringstilbud samt en begæring.

  3. Du accepterer tilbuddet ved at udfylde begæringen og sende den til os.

    I begæringen skal du oplyse nuværende selskab, personlige oplysninger samt din ønskede betalingsform.

    Vi sørger for, at dine forsikringer bliver flyttet fra dit nuværende forsikringsselskab til os. Det sker på de datoer, som du har aftalt med din faste kontaktperson.

  4. Har du købt Husforsikring, vurderer vi nu, om dit hus skal besigtiges. Bygningskonsulenten, som besigtiger huset kan give gode råd og vejledning – ikke mindst om vedligeholdelse af huset.
  1. På vores hjemmeside kan du logge ind på ”Min side”. Her kan du bl.a. se alle dine forsikringer. Du logger ind med NemID, og så har du adgang til det hele. Du kan også anmelde skader ”Min side”.

    Tilmeld Aros Forsikring til din e-Boks. Så er du klar til at modtage forsikringspolicer og fakturaer i din e-Boks. Hvis du ikke ønsker at benytte e-Boks, vil du modtage policerne med posten.

    Du modtager policerne ca. 14 dage før de træder i kraft.

  2. Har du spørgsmål til dine forsikringer, er du altid velkommen til at ringe til din faste kontaktperson eller ringe til os på 7010 4222. Vi tager telefonen, når du ringer!

    Er du tilmeldt vores nyhedsbrev, bliver du opdateret om nyheder og får gode råd til forebyggelse af skader.

    Du kan tilmelde dig på www.aros-forsikring.dk.

     

    Vi glæder os til at byde dig velkommen som kunde hos Aros Forsikring.


 

Vi glæder os til at tale med dig!

Udfyld-formular-aros-forsikring


 

Ring til Aros Forsikring

Aros Forsikring kunderådgivning med tryghed og nærvær

Nyhedsbrev
Kontakt mig